mércores, 16 de xullo de 2014

Mamá, aló onde estes: Parabéns na túa onomástica


Mamá de infinito amor
que me amosastes o teu valor
con gran sentimento
o día do meu nacemento.

Lembro os teus agarimosos cantos
e da túa voz os vellos contos
cos que me durmías de neno
no teus sedosos brazos.

A miña vida sen a túa presenza
é sentimento na miña existencia
xa non é alegría nin canto
só é tristura e pranto.

Mamá, mirando ao ceo
hoxe e sempre
gritando dígote
Parabéns no teu santo.



A miña nai

Ademais de levarte esas flores, dedícote a canción deste neno que case impídeme dedicarte estas verbas, e ademais estas canción do teu ídolo, a primeira porque me emociona escoitarlla, e a segunda porque encantábante as rancheiras e atopei esta tamén súa.



Ningún comentario:

Publicar un comentario

Os comentarios son libres, só pido sentido.